کرم آبرسان دست و صورت مناسب پوست های حساس 75میل لافارر

همکاری در فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

کرم آبرسان دست و صورت مناسب پوست های حساس 75میل لافارر

۳ بازديد

معرفی کرم آبرسان دست و صورت مناسب پوست های حساس 75میل:

مرطوب کننده یکی از مفیدترین محصولات مراقبت پوست است که گاهی از اثرات مفید و مهم آن غافل می‌شویم و استفاده از آن را به تعویق می‌اندازیم. مرطوب کننده می‌تواند در بهبود مشکاتت پوستی موثر باشد. استفاده مداوم و روزانه از کرم‌های مرطوب کننده می‌تواند در کاهش خشکی پوست و جلوگیری از ایجاد خشکی و چربی اضافه روی پوست  تاثیرگذار باشد. مرطوب کننده‌ها به نرم و منعطف شدن لایه خارجی پوست کمک زیادی می ‌کنند و به کمک کاهش تبخیر آب در افزایش رطوبت پوست موثر است. بهتر است بعد از هر بار شستشوی دست‌ها هم از کرم مرطوب کننده مخصوص استفاده شود. کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست حساس لافارربا ترکیبات و عصاره‌های گیاهی علاوه بر رطوبت رسانی عمیق پوست به افزایش نرمی و لطافت پوست کمک می‌کند. این محصول که حاوی عصاره آلوئه ورا، روغن مالو، عصاره گریپ فروت و اوره است، خاصیت ضد التهاب و التیام بخش دارد و در تسکین و جلوگیری از تحریکات پوستی موثر است. کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست حساس لافارر ضد چین و چروک بوده و در جوانسازی پوست و کند کردن روند پیری پوست تاثیرگذار است و از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می‌کند. این مرطوب کننده فاقد رایحه است و به رفع خارش و قرمزی پوست کمک می‌کند و تاثیر و ماندگاری بالایی دارد. کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست حساس لافارر ضد حساسیت بوده و از ایجاد آلرژی و حساسیت ‌های پوستی پیشگیری می‌نماید و برای پوست صورت، دست و گردن مناسب است. این محصول یکی از بهترین مرطوب کننده‌های موجود در فروشگاه اینترنتی خانومی است که به راحتی می‌توانید آن را سفارش دهید. 


قیمت :219,800 147,300 تومان33٪ تخفیف

انتقال به سایت جهت خرید

 سایت دارای ای نماد اعتماد الکترونیک و دارای قفل در کنار لینک https:// و عضو اتحادیه
کشوری کسب و کارهای مجازی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است

ویژگی‌های اصلی:

مرطوب کننده قوی
حاوی ترکیبات و عصاره‌های گیاهی
ضد چین و چروک
دارای عصاره آلوئه ورا، روغن مالو، عصاره گریپ فروت، اوره
ضدالتهاب
جلوگیری از تحریکات پوستی
رفع خارش و قرمزی پوست
فاقد رایحه
ماندگاری طولانی
کمک به جوانسازی پوست
ضدآلرژی
افزایش نرمی و لطافت پوست
محافظت از پوست در برابر رادیکال آزاد
کند کردن روند پیری پوست
تسکین دهنده
مناسب پوست صورت و دست و گردن
حجم 75 میل 

برای چه افرادی مناسب است:

کرم آبرسان دست و صورت پوست حساس لافارر برای افراد با انواع پوست مخصوصا پوست حساس مناسب است. 

چه تاثیری دارد:

کرم آبرسان دست و صورت پوست حساس لافارر ضمن رطوبت رسانی عمیق و ماندگاری بالا روی پوست به رفع التهابات پوستی مثل قرمزی و خارش پوست کمک می‌کند. این محصول با داشتن آنتی اکسیدان از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و در جوانسازی پوست موثر است.

ترکیبات:

آب دیونیزه، روغن زیتون، روغن بادام شیرین، موم زنبور، استئاریک اسید، ستیرس20، عصاره مالوا، عصاره آلوئه ورا، آلفا بیزابولول، گریپ فروت، سدیم هایالورونات، گلیسیرین، NaPCA، سدیم لاکتات، آلانتوئین، اوره، سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون، پلی متیلمتاکریلات، ایزوتیازولینون

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.