ماسک مو آرگان نوتریسل 150 میل نئودرم

همکاری در فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

ماسک مو آرگان نوتریسل 150 میل نئودرم

۱۰ بازديد

معرفی ماسک مو آرگان نوتریسل 150 میل نئودرم:

یکی از مشکلات رایج موها، خشکی و شکنندگی آن است. موی خشک مات به نظر می‌رسد و براقیت خود را از دست می‌دهد. رفتارهایی که با موهای خود داریم از جمله تغییر شکل، حالت و رنگ سبب آسیب به موها می‌شود. برس زدن بیش از حد و غلط، محکم بستن موها، فر یا صاف کردن موها، دکلره، رنگ و استفاده‌ی بیش از حد از وسایل حرارتی حالت دهنده عواملی هستند که سبب آسیب به موها می‌شوند.




قیمت :91,500 73,200 تومان20٪ تخفیف

انتقال به سایت جهت خرید

سایت دارای ای نماد اعتماد الکترونیک و دارای قفل در کنار لینک https:// و عضو اتحادیه
کشوری کسب و کارهای مجازی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است

یکی از راهکارهای حفظ سلامت موها، استفاده از محصولات مراقبتی است که می‌توانند آسیب مو را کاهش داده و سلامت موها را بهبود بخشند. ماسک موی آرگان نوتریسل 150 میل نئودرم، یکی از محصولاتی است که لطافت موها را باز گردانده و سبب احیاء و بازسازی آن می‌شود.ماسک موی آرگان نوتریسل نئودرم، با دارا بودن ویتامین E و A، سبب ترمیم و بازسازی ساقه مو شده و استحکام پذیری آن را بالا می‌برد. روغن آرگان موجود در این ماسک، اکسیری است که معجزه می‌کند. روغن آرگان حاوی ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری است که به نرم کنندگی و حفظ رطوبت ساقه‌ی مو کمک می‌کند. بتا کاروتنوئید موجود در این روغن از مو در برابر اشعه‌ ماورای بنفش و آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. روغن آرگان خاصیت ارتجاعی مو را بهبود بخشیده، از شکنندگی مو جلوگیری کرده و ساقه‌ آن را تقویت می‌کند. این روغن به عنوان یک آبرسان عمل کرده، از این رو باعث تقویت بافت مو شده و موهای شاداب‌تر، نرم‌تر و ابریشمی را به شما هدیه می‌دهد. سرامید موجود در این محصول، مسئول حفظ کوتیکول مو از انواع آسیب و حفظ رطوبت در آن است. کوتیکول از تار مو محافظت می کند اما عوامل زیادی باعث از بین رفتن کوتیکول در موها می شود که وجود سرامید مانع از این اتفاق خواهد شد.

ویژگی‌های اصلی:

 ترمیم کننده
 بازسازی کننده
حاوی ویتامین A و E و C و امگا 6 و 9
حاوی روغن آرگان 
مرطوب کننده و نرم کننده مو
افزایش استحکام مو
براق کننده
برطرف کننده وز مو
محافظ مو
حفظ رطوبت مو
ضد التهاب
احیا کننده قوی
کمک به درمان موخوره

برای چه افرادی مناسب است:

ماسک مو آرگان نوتریسل نئودرم برای افرادی که موهای خشک و آسیب دیده دارند، مناسب است

نحوه‌ی استفاده از ماسک موی آرگان نوتریسل 150 میل نئودرم:

پس از شستشوی موها به مدت 1 تا 2 دقیقه این ماسک را روی ساقه مو بگذارید. سپس آبکشی نمایید.

ترکیبات:

آب، استریل الکل، ستیل الکل، روغن آرگان، سرامید، لاکتوباسیلوس فرمنت لیسات، آمودیمتیکن، دی استریل دیمونیوم کلراید، بهنتریمونیوم کلراید، هیدروکسی اتیل سلولز، ستریمونیوم کلراید، عطر، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزو تیازولینون

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.