شامپو ضد ریزش ماینوکسی برای موهای معمولی و نازک 250 میل لافارر

۶ بازديد

معرفی شامپو ضد ریزش ماینوکسی برای موهای معمولی و نازک 250 میل لافارر:

ریزش مو زمانی شروع می‌شود که تعداد موهایی که در طول روز از دست می‌دهید بیشتر از میزان نرمال و حد طبیعی آن باشد که در این صورت موها کم حجم و کم پشت می‌شود و نگرانی فرد را به دنبال دارد. ریزش مو می‌تواند در اثر عوامل مختلفی مانند وراثت، استرس، تغییرات هورمونی، بارداری، آسیب جسمی و یا عوارض داروها رخ دهد و هر فردی، چه خانم و یا آقا را درگیر کند. خشکی مو موجب تضعیف شدن تارهای مو شده و به مرور با نازک شدن آن‌ها منجر به ریزش موها می‌شود. شامپو ضد ریزش ماینوکسی برای موهای معمولی و نازک لافارر با تامین و حفظ رطوبت موها موجب تقویت آن شده و به بازسازی ساقه و ریشه مو‌ها کمک می‌کند. این محصول حاوی کافئین، کراتین، عصاره رزماری، ماینوکسیدیل و ویتامین B5 است که با دارا بودن مواد موثر در افزایش حجم و ضخامت موها موثر بوده و بدون ایجاد وابستگی رشد موها را تحریک می‌نماید. شامپو ماینوکسی لافارر با افزایش گردش خون موضعی در کف سر به تغذیه موثر فولیکول مو کمک کرده و مانع از ریزش مو می‌شود. همچنین این شامپو با تنظیم شرایط فیزیولوژیک پوست سر موجب بهبود خاصیت ارتجاعی تارهای مو و افزایش ضخامت آن می‌شود. شامپو ماینوکسی لافارر مخصوص موهای معمولی، نرم کننده مو بوده و به افزایش درخشندگی و براقیت مو کمک می‌کند و در تحریک رشد مجدد موها تاثیرگذار است. قیمت شامپو ماینوکسی لافارر مناسب بوده و به راحتی از فروشگاه اینترنتی خانومی قابل سفارش است.

قیمت : 526,900 361,000 تومان 31٪ تخفیف

سایت دارای ای نماد اعتماد الکترونیک و دارای قفل در کنار لینک https:// و عضو اتحادیه
کشوری کسب و کارهای مجازی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است


ویژگی‌های اصلی:

جلوگیری از ریزش مو
افزایش دهنده حجم موها
درخشان کننده
تقویت مو
مرطوب کننده مو
اثر محرک رشد موها بدون ایجاد وابستگی
افزایش گردش خون موضعی
تغذیه فولیکول‌های مو
قدرت جذب سریع مواد مؤثره روی پوست سر
افزایش ضخامت مو
بازسازی ریشه و ساقه مو
بهبود خاصیت ارتجاعی تارهای مو
تنظیم شرایط فیزیولوژیک پوست سر
حاوی کافئین، کراتین و عصاره رزماری، ماینوکسیدیل، ویتامین B5
محرک رویش مجدد مو
براق کننده
نرم کننده مو
حجم 250 میل

برای چه افرادی مناسب است:

شامپو ضد ریزش ماینوکسی برای موهای معمولی و نازک لافارر برای افرادی که موهای نازک و معمولی دارند مناسب است.

چه تاثیری دارد:

شامپو ضد ریزش ماینوکسی برای موهای معمولی و نازک لافارر با تغذیه موثر فولیکول مو مانع از ریزش آن شده و به افزایش ضخامت و مقاومت تارهای مو کمک می‌کند . این محصول در تحریک رویش مجدد موها و افزایش نرمی و درخشندگی آن‌ها موثر است.

نحوه استفاده از شامپو ضد ریزش ماینوکسی برای موهای معمولی و نازک لافارر:

مقدار مناسبی از شامپو را روی پوست سر ریخته و 3 تا 5 دقیقه آن را ماساژ دهید. در صورت نیاز این کار را تکرار کنید. حداقل 3 الی 4 مرتبه در طول هفته استفاده شود.

ترکیبات:

آب، سدیم لوریل اتر سولفات، کوکامید پروپیل بتایین، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، ماینوکسیدیل، کافئین، کراتین، عصاره رزماری، دی سدیم لوریل اتر سولفوسوکسینات، پلی کواترنیوم 10، سدیم PCA، دکسپانتنول، سدیم کلرید، اسانس، نگهدارنده.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.